محیط سربازی باید خوشایند باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
محیط سربازی باید خوشایند باشد
نوشته شده در چهار شنبه 25 مرداد 1396
بازدید : 46
نویسنده : علی

 وی در ادامه بابیان اینکه کارکنان وظیفه امانتی الهی هستند، افزود: ما در قبال جوانان عزیز و برومند کشورمان که سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند در پیشگاه خداوند مسئولیم و به عنوان یک امانتدار باید حافظ آنان باشیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه محیط سربازی باید برای افراد خوشایند باشد تا زمانی که ترخیص می‌شوند بعنوان یک چهره انقلابی و وفادار به ارزش‌های نظام در جامعه منشأ اثر باشند، عنوان کرد: ما همچنین در برابر فرمانده معظم کل قوا متعهد و مسئول هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: سومین مسئولیت ما در برابر جامعه، افراد و خانواده‌های سربازان است که ما باید خود را در برابر این عزیزان مکلف بدانیم و فضای آرام را برای خدمت فرزندانشان مهیا کنیم. همچنین باید مراقب باشیم که آرامش روانی جامعه به هم نخورد.
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: من با تواضع از متخصصان امر روانشناسی درخواست می‌کنم تا در این حوزه حضور پیدا کرده و تدبیر کنند، چرا که جامعه و جوان امروزی ما با عوامل و متغیرهای گوناگونی سر و کار دارد که هر کدام بر فکر و ذهنش اثر می‌گذارد و این ما هستیم که در چنین شرایطی باید به سمت سرباز حرکت کنیم و با او چهره به چهره صحبت کنیم تا به لحاظ روانی به آرامش برسد.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: